КУ «Центр з надання соціальних послуг Словечанської сільської ради»

 

                                                                

Головне завдання, поставлене перед нами, надзвичайно важливе і відповідальне – це надання соціальних послуг пенсіонерам, особам з інвалідністю та громадянам району, які потрапили в складні життєві умови. Люди, з якими щодня доводиться спілкуватися працівникам нашого Центру особливі, ранимі, зі своєю часом нелегкою життєвою історією,  які потребують індивідуального підходу, уваги, витримки та розуміння. То ж серед  наших працівників   випадкових немає, всі вони надзвичайно толерантні, привітні, щирі, завжди готові вислухати кожного, хто переступить поріг нашої установи, і обов’язково допомогти.

                                                                                                                                 

 

Директор КУ «Центр надання соціальних послуг

Словечанської сільської ради»

 Лелет Василь Дмитрович

 

Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг Словечанської сільської ради» Коростенського району розташований за адресою: вул Київська, 5, с. Словечне Коростенського району Житомирської області

ел. адреса: slov-centr@ukr.net

 

 

КУ «Центр надання соціальних послуг Словечанської сільської ради» (далі – Центр) діє на підставі Положення, затвердженого рішенням другої позачергової сесії Словечанської сільської ради  від 09.12.2020 року  

Центр утворено для здійснення соціального обслуговування та надання соціальних послуг особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах.

Центр діє  на принципах адресності  та індивідуального  підходу до кожної людини, гуманності, доступності, відкритості, законності, соціальної справедливості,  конфіденційності та відповідальності за дотримання  етичних і правових норм .

 

 

 

Відділення соціальної допомоги вдома

Завідувачка відділення:

Заруцька Надія Михайлівна

 

Основним завданням відділення є надання соціальних послуг  громадянам, які не здатні до самообслуговування у зв'язку з частковою втратою рухової активності (мають 3, 4 і 5 групу рухової активності) і потребують сторонньої допомоги, соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в домашніх умовах згідно з медичним висновком. Надають соціальні послуги 15 соціальних  робітників  відділення.

Відділення соціальної допомоги вдома надає відповідно до державних стандартів соціальних послуг  :

  • послугу  догляду вдома

  У відділенні соціальної допомоги вдома послуги надаються наступним категоріям осіб:

- особи похилого віку;

- особи з інвалідністю, крім осіб, які отримали інвалідність внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які отримують соціальну допомогу на постійний сторонній догляд, побутове та спеціальне медичне обслуговування відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»;

- хворі, які не здатні до самообслуговування (із числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше як на чотири місяці, при наявності письмового підтвердження закладів охорони здоров’я).

    Відділення соціальної допомоги вдома може здійснювати обслуговування громадян похилого віку, осіб з інвалідністю (які досягли 18-річного віку), хворих (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування. Обслуговування  громадян здійснюється за плату відповідно до тарифів на платні соціальні послуги, з установленням диференційованої плати та безоплатно.

 

Адреса відділення соціальної допомоги вдома:

вул. Центральна 13, с. Нові Велідники Коростенського району Житомирської області, ел. адреса: slov-centr@ukr.net

 

 

Відділення стаціонарного догляду

Завідувач відділення :

Лелет Василь Дмитрович

 

            Основним видом діяльності відділення є забезпечення постійного або тимчасового проживання  одиноких громадян похилого віку, інвалідів (які досягли 18-річного  віку), хворих (з  числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм  групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які відповідно до висновку лікарсько-консультаційної комісії закладу охорони здоров'я за станом здоров'я не здатні до самообслуговування, потребують постійного стороннього догляду та допомоги, стаціонарного догляду, соціально-побутових, соціально-медичних та інших соціальних послуг.

 

Адреса відділення стаціонарного догляду: вул. Центральна 1,

с. Нові Велідники Коростенського району Житомирської області, ел. адреса: slov-centr@ukr.net

 

Відділ соціальної роботи

Фахівець із соціальної роботи:

Каращук Юлія Леонідівна

Головною метою роботи відділу є соціальна підтримка сімей, осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Основні цілі надання соціальних послуг:

  • профілактика складних життєвих обставин;
  • подолання складних життєвих обставин;
  • мінімізація негативних наслідків складних життєвих обставин.

Відділ  надає наступні види послуг:

  •  екстрене (кризове) втручання;
  • консультування;
  • соціальний супровід;
  • соціальна профілактика;
  • представництво інтересів;
  • натуральна допомога;
  • соціальна профілактика

 

 Відділ надає соціальні послуги особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах, зумовлених:

  • інвалідністю;
  • бездомністю;
  • безробіттям;
  • малозабезпеченістю;
  • поведінковими розладами у дітей через розлучення батьків;
  • ухиленням батьків або осіб, які їх заміняють, від виконання своїх обов’язків із виховання дитини;втратою соціальних зв’язків, у тому числі під час перебування у місцях позбавлення волі;
  • жорстоким поводженням з дитиною;
  • насильством за ознакою статі;
  • домашнім насильством;
  • потраплянням у ситуацію торгівлі людьми.  

 

Адреса відділу соціальної роботи  :

вул. Київська, 5, с. Словечне Коростенського району Житомирської області,

ел. адреса: slov-centr@ukr.net

 

Ми завжди до ваших послуг!