Фото без опису

 

Державна аудиторська служба України продовжує проводити моніторинг процедур закупівлі в Житомирській області.

У лютому поточного року підрозділом фінансового контролю оголошено про початок моніторингових процедур щодо реконструкції лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради.

У грудні 2023 року Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації оприлюднив технічні вимоги до публічної закупівлі по об’єкту «Реконструкція лікувального корпусу (дитяче відділення) в обласному протитуберкульозному диспансері Житомирської обласної ради» під інфекційне відділення, очікувана вартість публічної закупівлі становить 33,2 млн грн.

Для формування належного пакету документів – тендерної пропозиції, учасникам було надано строк з 18 грудня 2023 року по 05 січня 2024 року.

Під час підготовки тендерної пропозиції в одного з майбутніх учасників виникло питання щодо технічних вимог оголошеної закупівлі, відповідне звернення до замовника зафіксовано на майданчику Prozorro 23 грудня 2023 року. Унаслідок цього замовником були уточнені технічні вимоги та опублікована тендерна документація зі змінами 27 грудня 2023 року.

05 січня 2024 року під час розкриття пропозицій було встановлено, що тендерну пропозицію подав єдиний учасник закупівлі, а саме ТОВ «УК «Комфорт-Буд».

Після детального аналізу тендерної пропозиції замовником було опубліковано вимогу щодо усунення невідповідності в документації, а саме стосовно уточнення довідки щодо наявної матеріально-технічної бази учасника закупівлі в частині кількісного складу техніки, яка буде залучатися до виконання робіт. Того ж дня учасник оновив надану довідку, врахувавши зауваження, та після повторного дослідження пакету документів замовник опублікував намір про укладення договору на виконання робіт з переможцем закупівлі.

Договір підряду було підписано 02 лютого 2024 року на суму 33 млн грн та 06 лютого 2024 року опубліковано на майданчику Prozorro.

Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України встановлено моніторингову процедуру щодо проведеної закупівлі з метою виявлення органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Державними аудиторами було встановлення факт не підтвердження аналогічного досвіду виконання робіт переможцем закупівлі, а саме характер робіт в наданих учасником виконаних договорах не є співставним із зазначеними роботами в оголошеній закупівлі. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись чинним законодавством України Держаудитслужба зобов’язала замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором.

Нагадуємо, що робоча група «Прозорість та Підзвітність» при Житомирській обласній військовій адміністрації запровадила прийом повідомлень про можливе нецільове використання бюджетних коштів в умовах воєнного стану.

Відповідну інформацію надсилайте на електронну адресу — prozorist@apoda.zht.gov.ua для аналізу членами робочої групи «Прозорість та підзвітність» та вжиття необхідних заходів у разі виникнення такої потреби.

Довідково. Підставами для проведення моніторингу Державною аудиторською службою можуть бути дані автоматичних індикаторів ризиків, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства, а також виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.